Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-26, 11:09   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Trött på stängda marknader


Jag blir så trött på stängda marknader på BF. Såg chansen att göra en slant på Rumänien U21 idag. Vad hände jag la mitt spel och ett motspel för att gröna ut en liten slant innan matchstart. Marknaden stängs när det är mer än 3 timmar till start och jag kan nu bara sitta och hoppas på 0-0 utan att kunna påverka och se glad ut eftersom ett mål blåser mig på min insats. Fan vad dåligt. I går hände det att marknaden stängdes precis när det gick över i in-play. Blåst då med... Vad är det frågan om. Kan det vara så svårt att lägga in en förklaring på hemsidan om orsaken till avbrott typ den gamla tvklassikern tillfälligt avbrott med en motivering typ problem med bildöverföring bla bla beräknas återkomma om 10 minuter eller liknande. Bättre service till era kunder tack.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-26, 13:03   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tiffan Visa inlägg
Jag blir så trött på stängda marknader på BF. Såg chansen att göra en slant på Rumänien U21 idag. Vad hände jag la mitt spel och ett motspel för att gröna ut en liten slant innan matchstart. Marknaden stängs när det är mer än 3 timmar till start och jag kan nu bara sitta och hoppas på 0-0 utan att kunna påverka och se glad ut eftersom ett mål blåser mig på min insats. Fan vad dåligt. I går hände det att marknaden stängdes precis när det gick över i in-play. Blåst då med... Vad är det frågan om. Kan det vara så svårt att lägga in en förklaring på hemsidan om orsaken till avbrott typ den gamla tvklassikern tillfälligt avbrott med en motivering typ problem med bildöverföring bla bla beräknas återkomma om 10 minuter eller liknande. Bättre service till era kunder tack.
Kan det vara så att den som stängdes när den gick över i In-Play aldrig skulle varit In-Play?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 12:16   #3
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Kan ha varit så att den hamnade fel RobinD. Hur som helst efter mailkonversation med BF så visade det sig att alla spel tagna 3 timmar före matchstart annuleras om man inte kan leverera inplay. Okänt för mig och kanske för fler. Fick pengarna tillbaka efter matchens slut.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td